update 22:59

Skrivet den 2010-09-17 @ 22:59:11

Kvällen blev inte riktigt som planerat! Det blev att ta en långpromenad i höstvädret med Rebecca hehe. Träffade på lite sköna människor nere vid konsum också + en neger haha. Han höll på med allt och alla, ett riktigt äckel med andra ord. Han va på mig och tog min hand och skulle dra in mig närmare mot honom och "säga något".. Fuck no, ingen neger får röra mig!  Vi drog oss hem rätt tidigt för hon skulle upp tidigt imon och spela innebandy, lycka till ;* Och jag då, vad ska jag hitta på? Klockan är bara elva, jag är inte trött och ensam hemma. Lite surt ändå. Få sitta här ett tag till så jag blir lite trötter sen får väl sängen sitt nattbesök. Antar att jag säger godnatt!


Jag och Becca vid midsommar detta året


Kommentarer

Postat av: Rebecka ;D

Du är olagligt fin sanna :)

ps. Jag spelar inte handboll, jag skulle spela innebandy ;D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback