Rubriker suger

Skrivet den 2010-09-08 @ 21:30:01

Då va man hemma efter en svettig träning! Missade faktiskt bara 30 minuter av idol, så lite hann jag faktiskt se.. Jag som inte hade tänk att missa det idag haha. Nu är iallafall de slut så nu väntar en lååång dusch, okej inte allt för lång men en skönt dusch då. Perfekt innan Kungarna på Tylösand har premiär kl 22. Fritte har pratat endel om de så jag måste bara se de asså. Han ringde nyss min bebe, och sjöng " jag har en rumpaaah" för mig, hahah så söt han ärrrrr  Sitter även och kollar på lite kläder på http://www.modegallerian.se . Lite sugen på att beställa nåt blir man ju, få ta mig an imorgon isåfall, för nu ska jag duscha och visst gå ut med hunden som nyss kom och gnällde som att hon ville ut, så ah. pusss och hej


Kommentarer

Postat av: Fritte

Vadfan är detta? ;) minns jag inte... (a

Postat av: Sanna

Så gör du de ;PppPpPpPp

Postat av: emma

hahaha, sanna lägg ner med dina ;PppPpPpP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback