Prao / skor ?

Skrivet den 2010-09-29 @ 15:32:59

Har varit tre dagar nere på Milano och praoat denna veckan, bara två dagar till som återstår! Det är så sjukt tråkigt, det finns absolut ingenting att göra mer än att läsa tidningen och torka bord haha ;( Sen förstår man inte vad dom säger när dom börjar prata på deras språk, huuuu :$ lite läskigt, känns ju som att dom snackar skit om mig hihi. Bortsett från de så kan jag ju bara inte klaga, när jag börjar 11 varje dag och slutar när jag vill he he he. Aa men ändå, ni märker ju att jag inte har ngt att skriva om här längre..
Jo juste, satt och kollade runt lite på skor innan, hittade självklart ett par som jag blev sjukt sugen på att köpa. Har kollat nästan likadana såna innan men det blev dock inget köp då. Denna gången kliar det faktiskt lite extra i fingrarna


muuuuuums !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback