Igår / idag

Skrivet den 2010-09-19 @ 14:49:13

Helgen lite kortfattat; I Lördags vaknade och åkte typ direkt till Landsbro för att spela match med a-laget, förlorade dock med 4-0 hehe. När jag kom hem så kom också Lisa, sen Sarah och Becca med, underbara tjejer! Så det blev en myskväll här hemma hos mig  Frammåt midnatt så kilade Becca hem och Sarah jag och Lisa kröp ner undertäcket och somnade bums hihi. Dom sov hos mig för vi skulle upp med tuppen idag och ta oss till Ullricehamn, jag har tävlat i dans! Det gick väl hyffsat bra för oss.. Påvägen hem så blev vi plötsligt en mindre i bilen för Sarah dissade oss för A6 med simon ;pPpPpP När vi kom hem gjorde Lisa och jag ingenting och nu har hon gått till sin pojke så jag funderar på att ta en liten tupplur, så sjukt trött! Byeeee

The Script – The Man Who Can't Be Moved ♥♥


söta


beccabus haha, vad gör hon?? Man ser även lite av min klänning
som jag dansade i idag på bilden, tyckte dock inte om färgen som va irl..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback