Helllu

Skrivet den 2010-09-17 @ 17:53:16

Uppdaterar inte föres nu ikväll, eller ah det är typ kväll nu väl, 17:50 är ju klockan..? Anledningen till det är att jag har varit på begravning nästan hela dagen, usch! Det är så mycket som händer just nu känns det som.. Men för att inte bara verkar depp då så kan jag ju faktiskt säga att min helg inte alls kommer bli så depp som denna dagen har varit än så länge. Den kommer bli helt

Ikväll så händer absolut ingenting, bara ta det lugnt hemma, kanske en promenad senare i mörkret. mys
Och jag är väldigt, väldigt, väldigt sugen på godis just nu, det är nästan så jag springer bort till Shell och köper nåt riktigt sött och smaskar i mig, så vi hörs mer senare ikväll!


En onepice skulle sitta rätt fint nu hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback