Back on track

Skrivet den 2010-10-10 @ 14:55:14

Okej jag erkänner, dålig uppdatering! Men jag tänker inte lova er att bättra mig för då blir det ju bara en stor lögn av det hela haha ;) Uppdaterar när jag känner för det istället, så sluta inte att kika in här nångång ibland! :)
                                                                                                                                                                

Dom senaste veckorna har varit rätt B, men nu känner jag att jag är back on track igen :D eller hur är de man säger? Kanske är de som har gett tillbaka mitt bloggintresse också? Iallafall så va vi några tjejer hos Becca och åt och lite sånt mysigt, värd kväll måste jag säga! Sånt som måste göras lite oftare tycker jag :)
Idag har jag bara chillat med musik, gamal musik om jag får säga så. Alltså underbar musik hihi, ska snart träffa Fritte med så kanske ska gå och slänga på mig lite smink och nårra kläder så man känenr sig lite fresh..! 



Faktisk så hittade jag en bild på Thulin sen igår, så skööööön!


Kommentarer

Postat av: fritte

Back In Busines ! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback